silenceee bende 37+6 haftalık gebeyim bir haftadır nstde sancım çıkıyor ve bebek hareketleri çok yavaş çıktı cuma günü 3 kere nst çektiler yatış önerdi ama kabul etmedim dün gece de hareketleri hissetmediğim için acile gittim tekrar nstye bağlayıp serum verdiler benimde açılmam yok o yüzden kabul etmedim yatışı ama yüksek sancılarım çıkıyor acilde birde alttan muayene ettiler şimdi lekenlenmelerim ve ağrılarım var doktor 1 hafta sürmez doğumun dedi bekliyorum evde