Kizlar benimde 4 kaybım var. Aşılama be tüp bebek denedik o zaman eşimin spermlerde bir sorun olmadığı söylendi ama emin değilim sizin bu DNA hasarı nasıl tespit edildi nasıl bir test yapıldı acaba bize farklı bir test mi yaptılar bilemedim. Hatta tüp bebekte mikroçip yaptırdık. Öyle olsa çıkardı dimi.? Doktor bize genetik taramayı önerdi. Genetik test yaptırdık eşimle temiz çıktı. Doktor birleşince embriyoda sorun olabilir dedi nasıl oluyorsa. Şimdi tekrar tüp bebek deneyeceğiz. Allahım nasip eder umarım 🙏🏻