Melisasis doktorum bana sonuçları görünce akşama kadar aç kalsam yine bu kadar ketonum düşmez demişti bu uzun süreli vücudun aç kalıp artık vucuttaki şekeri yağı tüketmeye geçmesiyle alakaliymis ondan sonra cok iyi beslenmistim sizde elinizden geldiğince yiyip için bebeklerimizin sağlığı herşeyden önemli dogumdann sonra zaten zayiflarsiniz