kuzumvebenn Eldgrn Dünü değerlendirdim ben hani bir dolu bir boş şeklinde ilerliyoruz ama bugünü değerlendirmeye gerek yok sanırım canım daha ikisininde koyu olması lazım demi
Eldgrn kuzumvebenn evet canım ya eşit bir şekilde koyuluk olması lazım veya sonradan çıkan daha koyu olması lazım sence ne iki günde bir değerlendir Rabbim gönlüne göre versin 🥰