Babykuzucuk Kızlar adetim gecikince doktor test alıp bunu kullanmamı söyledi. İçeriğini bilmiyorum. Sizce kullanmalımıyım. Yoksa bekleyeyimmi . Doktor 6 cm kist olusmus dedi