Asil_hatun Ya ilk defa böyle bisey yaşıyorum öyle bir kafa attı aşağıdan yerimden irkildim böyle bir acı olamaz şimdide sancılanmaya başladım 36 haftalığım açaba doğumu baslicak yaşayan oldumu hic o tekmeden sonra çok ağrım oluyor
Eldgrn Asil_hatun üstte kalsın benim de aşağıdan tekmeliyor hoplatıyor ama kafa atmadi daha doğrusu bizimki küçük daha 23+3 olucaz
Asil_hatun Eldgrn baş aşağı olduğu için kafa attı diye düşünüyorum ama.boylr bir aci olamaz fırlayıp cikicsk zanettim o an uzanmistim yerimden sıçradım acidan
Eldgrn Asil_hatun Allah yardımcın olsun canım ben de dün gece bildiğin tekmesinden topladım yerimden eşime dedim herhalde erken çıkmak için çabalıyor o derece yaktı canımı ama tabi bizimki daha erken belki senin doğum ile alakalı olabilir ya da doğum kanalına girebilir bir sürü ihtimal var
Ulkr__ Asil_hatun ben de 36+4 um hereketleri canımı yakiyor kaburgaya falan vursun raziyim yeterki asaği vurmasin serklaji acicak diye korkuyorum
Asil_hatun Eldgrn qyy inşallah ya vallahi artık yoruldum 2 hafta ilerden gidiyor dedi doktor yani bugünlerde de doğum olma ihtimali varmış o yüzden beklemedeyim artık kurtulmak istiyorum valla
Zevcan 36+5 iz aynı şekilde geceleri uyku uyuyamıyorum kafasını sürekli ittiriyor altıma kaçırıcsk gibi hissediyorum sancıyla beraber
Zevcan Asil_hatun son haftalarda evet ve ben aşırı kabızlık yaşayan hemoroid sorunu olan biriyim vücut doğuma hazırlıyor olabilir diye okumuştum kimisi ishal oluyormuş
Asil_hatun Ulkr__ evetya eskiden göğsüme tekme atardı neysede aşağıdan olunca sancı yapıyor çok kötü oluyor
Asil_hatun Zevcan benim kabızlık yada ishal yok ama günde 3 4 kere büyük tuvalete çıkıyorum ve rahatlama olmuyor hep bi baskı var doğum kanalına indi herhalde
Ulkr__ Asil_hatun ay evet ben de günde kaç kere büyük tuvalete gidiyorum. Peki sizin erken doğum riskiniz varmı
Eldgrn Yagmurrr98 valla canım bende ona şaştım ya hani normal vurma neyse de dün yerimden hoplattı bildiğin vurması korkuttu hatta bir ara bu gün sıkıntı olmayınca hareketleri normale dönünce rahatladım bı