Melisakeskinn ben kiyafet olarak 5 tane 5li hastane cikisi almistm e bebekden indrm vardi tek tek almakdansa oyle aldm 40ina kadar giydrdim onlarla idare ettim basta cok kucuk olur dedm de buyuk bile geldi 3 630 dogmustu bebegm.tulum bir tane sadece almstm ayakli aslinda bebek icin iyi bisey her tarafi kapali da ben altini rahat degisemedm giydiremedim . 40 indan sonra 3.6 ay olan alt ust takim aldm basta biraz buyk oldu ama 2 bucuk aydan sonra tam oturdu uzerine suan 4 ayligiz 6.9 giydiriyorum