Edabykl ilkbebek_a_n Evet takılıyor ama belden uyusmali olursanız uyustuktan sonra takıldığı icin hic aci hissetmiyosunuz
my-stery ilkbebek_a_n genel olursa da uyanırken takıyorlar ama anlamıyorsunuz hiç hala uyuşukluk devam ediyor çünkü, yürüyeceğiniz zaman çıkarıyorlar ama hiç acısı Bişeyi yok merak etmeyin 🌸
Buket_dadas ilkbebek_a_n eyer belden uyuşturma olursa takılıyor kuzum zaten sezeryen de canımı en cok acıtan oydu amaliyata girmek icin dua etim biran önce belim ve bel aşagım uyuşsundiye😂😂🙈
tugbaugur ilkbebek_a_n benim ameliyat öncesi takıldı uyuşmadan ama hiçbir şey hissetmedim çünkü baya sancı çekiyordum 😅 çıkarırken de bi şey hissetmedim direkt çekiyorlar
Gizemkly Edabykl biley sormak istiyorum bende sezeryan olucam sabah doktor 12 den sonra biley yeme dedi ama içme konusunda bişey demedi suyu ne zamana kadar içebilirim
ilkbebek_a_n Ben çok korkuyorum ya hem dikişden hem sonrasından🙈 takarken uyusuk olurda ya cikarirlarken🙈😂
Lilyumfokimum Benim kadar canı tatlısı yok takarken hissetmiyorsun zaten çıkarırken de hiçbirşey hissetmedim çok rahat çektiler bitti gitti için rahat olsun.
Frkn15mhmmd10 Amaliyat sonrası ağrısı kadar sonda yanında hiç bişey. İlk yürüyüş ağrı daha fazla sondayi bukadar büyütmeyin gözünüzde acı ağrı yapan bişey değil sonucta
Fatmapelit12345 ilkbebek_a_n Ben genel anestezi oldum ugusmadan taktılar benim canım çok yandı durum değişiyor demekki bazı arkadaşlar hiç hissetmemis ben hissettim ve hala korkuyorum çünkü yine hamileyim bu sefer spinal olursam ugusturup takılmasını isticem
Busenur_123 Gizemkly Gizemkly ben saban 10 da olacağım kısmetse cuma günü gece 12 den sonra birşey yeme sabah 7 den sonra su tüketmeyi de bırak dedi
minik_koala_ve_annesi ilkbebek_a_n takiliyor belden uyusma oldum uyustuktan sonra takildi cikarirken hafif aci oluyor