Daha doğum yapmadım kızlar 35+1 deyim. Bugün diyetisyene gittim sizinde işinize yarar diye paylaşmak istedim. 1 numaralı süt yapan yiyecek tahin dedi. Her sabah 1 yemek kaşığı tahin tüket dedi. Tahin pekmez sevenler aklınızda bulunsun. İncir, kuru dut, hurma, kuru üzüm ekstra bunları da tüket dedi süt yaparmış. Bir de herşey kötü gitti diyelim bebek emmiyor asla da sütün yoksa eğer gögüs kısmın çıplak ve bebek çıplak şekilde gögsüne yatır elleri ve vücudu temas etsin gögüsten beyne bilimsel olarak sinyal gidip süt yapar dedi isteyen deneyebilir ben henüz deneyimlemedim ❤️ umarım yardımcı olur 🙏❤️