Mskk ben 53 le hamile kalıp 60 ile doğuma gitmiştim. Sezaryen ile doğum yaptım. İlk zamanlar 58-57 civarı oldu, emzirme döneminde iştahım açıldığı için hemen kilo veremedim..üstelik pandemi dönemiydi hep evin içindeydik. 52 kiloyu görmem 2 seneyi buldu 🤗