Herkese merhaba. Ben hollandada yaşıyorum. Burada dogum yapacağım ve sadece normal doğum yaptırıyorlar tabi bir komplikasyon olmazsa. Alternatiflerden biride suda doğum. Aranızda suda doğum yapan yada araştıran var mi benimle tecrübenizi yada bildiklerinizi paylaşır mısınız?