aysema_01 ben bunu doktora sormuştum . Kan ilacı kullanırken kabızlık ve siyah dışkılama olurmuş . Gayet normal bişey. Hapını işe yaradığını gösteriyor. Kullanmayı bırakır bırakmaz eski haline dönüyo renk. Ben kan ilacı kullanmaya başladığımdan beri öyle dışkı rengi .