Sabahları aç karna 1 yemek kaşığı zeytinyağ içiyorum 2 gündür, çok şükür 2 gündür normal midem. Onun etkisi mi yoksa tesadüf mü bilmiyorum ama denemenizi tavsiye ederim. Kendim de uzman diyetisyenim, mide problemi olan danışanlarıma öneriyordum bir de kendimde deneyeyim dedim