Kızlar selam 39+1 haftalık hamileyim ve necip Fazıl şehir devlet hastanesine gidiyorum dogumuda orada yapmayı düşünüyorum acaba orada doğum yapan var mı kendi doktorumuzmu doğurtuyor yoksa ebeler mi ve ilgileri felan nasıl acaba doğum yapan varsa bilgi verirmi rica etsem ilk gebeliğim