Ftmmma sormuştum canım ultrasonla baktığında çok şükür bir sorun yoktu her ihtimale karşı progestan vermişti o yeni bitti bu şekilde devam ederse kullanmaya devam edersin demişti ama kullanmam gerekecek gibi duruyor dediğin gibi bazıları da normal diyor inşaAllah öyledir ya