Kızlar merhaba bugün doktor randevumuz vardı rahim biraz kısalmış dedi doktor tetikte olun bebeğin başı aşağıya inmiş şu an 34+4 üz doktor ciğer geliştiricide yaptı fakat şekerim var ve ayrıca böbreklerimde genişleme var. Bebeğime birşey olacak diye çok korkuyorum nolur dua edin 🥺