gltkntugce 38+3 teyim. Azıcık bile otursam mesela yemek yerken ya da arabayla bi yerlere giderken bebek aşağıya baskı yapmaya ve sıkıştırmaya başlıyor ağrı yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı??
Sumeyyemehmet_erdem gltkntugce evet bende 38+2 haftalık maalesef bende yaşıyorum aynı durumu ve sürekli tuvalete gitmem daha çok sıklaştı o yüzden karnım normaldede taş gibi sürekli
Ezgihrcnn gltkntugce evet bizde 39 a giriyoruz baskı hat safhada zaten. Ayakkabımı çıkartırken bile, diğer ayağımdan güç alarak çıkarttığımı düşün. Vajinama iğne batıyo sanki kemiklerine 🙄 çok kötü
gltkntugce Ezgihrcnn evet ya bende yaşıyorum az kaldı bunların bitmesine ama bu haftalar en zor haftalarmış meğer 😕🥹