Kızlar dün öğlen saatlerinde iki bebeğim de sağ salim dünyaya geldi cok küçükler beslemek çok zor biberon cekemiyorlar sormak istediğim şey şu kızım siyah kakasını yaptı ama oğlum henüz yapamadi dr gece on ikiye kadar yapmazsa yeni doğana indiirp bakicaz dedi yapmamış olması normal mi ya da yapması için bir uyarı yapsam çok mu yanlış olur