Kızlar merhaba, özel akdamar hastanesinde işleyiş nasıl doğum için. Ben Şakir bey’e gidiyorum doğumuda orda yapacağım Allah izin verirse. Normal doğum düşünüyorum tabiki nasip kısmet.
Nst kaçıncı haftada bağlıyorlar?
Odalar nasıl kaç kişilik?
Temizmi ilgileri nasıl? Aslında soracak sorum çoktu ama şuan unuttum aklıma geldikçe alta yazacağım😂