Ezgi122 ben 23+3 ama bebeğim çok güçlü hareket ederdi karnıma tekmeleri olurdu son bir kaç gündür sadece kasıkta içerden hafif kıpırtı var o kadar cansız ve güçsüz ki o bebek nasıl bu kadar sakinleşti ne oldu diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim bende çok stres oldum