Umutluanne1 Kızlar bebek göbek deliğinizin kaç parmak altında birde bugün bacaklarımı dümdüz uzatamıyorum sağ kasığım geriliyor normal mi acaba bilgisi olan var mı
3babyannesy Umutluanne1 aynı hafta aynı gündeyiz, göbek deliğimin 2, 3 parmak aşağısında oynuyor yatıyor oglum hissedyrm, ama uzanırken fln öyle sorun olmadı hiç bende
Umutluanne1 3babyannesy anladım canım . Bende göbek deliğimin 2-3 parmak altında hissediyorum tekmelerken bakıyorum 2-3 parmak altta atıyor yine dün herhangi bir doktora gitmiştim sanki altta gbi bu bebek dedi korktum . Acaba göbek deliği hizasına mı çıkması gerekiyor diye korktum kendi doktoruma gitmeye de daha var yazayım dedim