Ben de gebe kalmadan önce çok tüketiyordum ama o dönem bile büyük zararı var. Yüksek miktarda şeker içermesi de cabası o yüzden hamile kaldığımdan beri asla ağzıma sürmedim ekşi evde kaynatılmış vişne,kayısı suları özellikle ayran’ın zararlı içecek istediğinin de önüne geçtiğini düşünüyorum.