Azra41 Sizce nasıl kİzcelerim ? Benim bebe bidahaki ay geliyor kışın ihtiyacım olmucak tam yazın 6 7 aylık olucak ondan bunu tercih ettim ayyy sevgili sinsirelle gorumcecim Alicakmis 🥰 0-3 yaş araligi bu bebe arabası önerilere açığız 🥰 kullanıp başka bebek arabasini memnun kalanınız var mı ?
Imu Azra41 bundan almaya karar vermiştim çok şık kibar kaliteli en önemlisi kullanışlı duruyor. Tek aklıma takılan nokta önünde dayanabilceği yer yok ya o yüzden çocuk hep arkasına yaslanmak zorunda kalacak o durumdan hoşnut olmaz kullanamazsak diye vazgeçtim.hatta almak istediğimde 2500 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam
tecrubesizanneadayi12 Azra41 merak ettim yorumlarına baktım yorumlarına bakılacak olursa fiyatı çok çok uygun oluyor çünkü çok memnunlar ve 2019 da dünyanın en iyi baston bebek arabası olarak seçilmiş
Azra41 Imu Bitane ebe takip ediyorum onda gördüm bende hoşuma gitti ama dediğiniz gibi oda doğru .. Kendini öne doğru atma durumuda var tamam kemeri falan var ama 🙄 ay aklım çok karışık ya 🥺
Birkullanici- Önünde dayanma yeri yok ve sırtı da en fazla bu kadar kalkıyorsa, çocuk içinden kayar sürekli gibime geldi. Tabi ben sadece görsellerine bakarak yorum yapıyorum.
Imu Azra41 ben yolda denk gelmiştim sürüşü falan çok rahat duruyor ama o detay önemliydi benim için o yüzden vazgeçtim
Azra41 tecrubesizanneadayi12 Dediğim gibi ebe bir arkadaşı takip ediyorum çok çok memnun bebeği içinde uyuyor dışarıda hep bide katlanıp taşınması da çok rahat bilemedim şuanda valla
tecrubesizanneadayi12 Azra41 bence çok fazla düşünüp araştırmayın öyle oldukça seçenekler çoğalıyor ve kararsızlık artıyor😂
bademli_puding Azra41 maşallah 😂😂 valla ben şimdiden kara kara düşünüyorum napcam diye fiyatlar çok pahalı
kedilianne_ Azra41 Ben Xiaomi firmasında çalışıyorum. Kullanıcı yorumlarından yola çıkarak size kısaca anlatayım. Sürüşü çok rahat. Katlanma özelliği sayesinde arabalara kolaylıkla sığabiliyor. Merdivenden çıkarırken biraz ağır oluyor ama zorlamıyor. Onun dışında ön bariyeri olmadığı için bebeği arkaya yaslı tutmak zor oluyor. Ben kendim tercih etmedim.
kedilianne_ Azra41 Ben denimobi sitesinden pusetle birlikte satın aldım. Çoğu kişide de aynı modeli gördüm. İnceleyin isterseniz. ☺️
Liya07 Bu arabalarda hersey cok guzel ama şu tente olayı sıkıntılı cok yukardan oldugu ıcın kapatma sorunu var cocugun yuzu hep üşüyor uyuması falan sıkıntı bende ılk cocugumda joie’nin modelı vardı sırf o yuzden satmıstım cocuk sogukda donuyordu ıcınde
Crcs Azra41 taşıma kapasitesi 15 kg diye okumuştum. Bebeğim 10 aylik iyice büyüyor 22 olanlara bakıyorum
CmreKsidar Azra41 arkadaşım kullanıyordu ben onda bir iki kere kullandım taşlı yolda bile tek elle sürülüyor sürüsü çok rahat ama sonra tekerlekleri kırılmış firma yenisini gönderdi ama sattı başka model aldı ama sürüsü falan aşırı rahattı.
Azra41 CmreKsidar evet ama arkadaşların dediği gibi sürekli bebe arkasına yaslanmak zorunda kalicak ay bilemedim ya .