Gizemmyigit [bilinmeyen] bende salı günü çatı muayenesi oldm ama benden hiçbişey gelmedi 🤷🏼♀️ okuyorm burda çoğu kişinin nişanı geliyor muayeneden sonra
nazlianne Doktor çatı muayenesi yaparken jel kullaniyo bende de aynısı oldu o yüzden korkma nisan değildir
Dilara93 hafsa2020 Korktuğum kadar değilmiş ☺️ Aman aman bi acı değil yani normal doğumada uygunmuş çatım artık kısmet bekliyorum 🙏 siz girdiniz mi çatı muayenesine