Asyaninannesi58 nolmusnolmus benim de öyleydi aşağıda olmadığı sürece sorun değil dedi doktor. Zaten sonra normal yukarı geçti. Kaç haftalıksınız
Heavyhim350 nolmusnolmus Hayır yok benim hep öyleydi sadece hareketleri daha geç hissettim onun dışında bir eksisi olmadı
aslgrs nolmusnolmus benimde önde. 24. Haftadayım hala aynı yerde🙄 sebep olacağı tek şey hareketleri geç hissetmek.
nolmusnolmus Asyaninannesi58 benimde doktorum öyle dedi ilerleyen haftalarda çıkar dedi şuan 18 haftalığım. Plesanta previa demek için çok erken dedi ve hiç ilişki yasak vs demedi sizede öyle mi dedi
Asyaninannesi58 nolmusnolmus plesanta previa zaten aşağıda olması önde değil ki. Benim başından beri riskli normalde ilişki öğrendiğimiz günden beri yasak ama bundan hiç risk olarak bahsetmedi. 16 haftalıkken öndeydi 21 de detaylıya gittim önde olduğu için net göremiyorum dediler. 22 de üste çıktı geri. Doktor kötü bi durum olarak söylemedi hiç bunu. İnşallah yukarı çıkar sizin de en yakın zamanda
Ulkuckl Benimde aynı şekilde ilk gebeliğim hareketlerini 23de hissedebildim, ama başka sorun yaratacak bişey değilmiş sadece hareketlerini daha az ve kısa hissedersin çocuk güçlenene kadar dedi benim doktorum
nolmusnolmus Ulkuckl onuda şu şekilde öğrendim asistanına.plesantasi ön duvarda diye yazdırdı. Sorduğumda sorun yok dedi. Size kaçıncı haftada denmisti