1prensannesi_ Merhaba 14 haftadayiz 1 aydan bu aya reels yapıyor um göbuşimi hatıra kalsın dıye daha neler yapabılırım öneriniz varmıdır🫠
annelinkoo 1prensannesi_ deftere hislerimi yazardım ilk çocuguma usg fotograflarını yapıştırırdım büyüyünce vereceğim inşallah 🥰
bademli_puding 1prensannesi_ ay ay yan durup karnınızı gösterip elinizede o ay bebek hangi meyve kadarsa o meyveden alabilirsin 😂