Kalp atisini kacinci haftada duydunuz
Glhnykp Tam 7de 🌺
Glhnykp kalp atısını ben 6 haftadayken duydum kolay duyuluyo
Glhnykp 6+6 da duydumm
Glhnykp 7.hafta da
7+1 de duydum 🤗
6+3 de duydumm
7 de
5+1 de keseyi gördüm şuan 6+1 im haftaya doktora gidicem inşallah duymaya
Glhnykp 7🥰
Bende 6 haftalık hamıleyım kalp atışı oluşmuş ınsallah ayın 4 kontrolde duyucazz 😍
Glhnykp 6+0 🙏🏻🍀