-Gr- Merhaba, hamilelik 6 haftasiyim karaciger enzimim yuksek cikti busekilde olaniniz varmi neler yaptiniz hamgi doktora gitmemi onerirsiniz
Mavimsi_ -Gr- hamileliğimin başında bende de çıkmıştı ama hiçbir şey yapmama gerek kalmadı beslenmene dikkat et sadece 🙂