3 aydan 2 yaşına kadar kızım sadece sağ göğüsümden içti konfor amaçlı sadece sağ göğüsü verdim bilinçsizce ve sağ göğüsüm küçüldü verdiğimde tiksiniyor gibi yapıp emmiyordu sonradan sütüm bitti zaten sol da. Ama sadece sağ ile devam ettim ek gıda bile almıyordu sadece anne sütü. Ama çok pişman oldum sağ göğüsüm kocaman sol göğüs küçücük kaldı çok çirkin di kıyafet üstü bile görünüyordu sütyenlerim olmuyordu çok zor bir dönemdi yeni olduysa sağın yada verin vazgeçmeyin çok pişman olursunuz evet emzirirsiniz tek göğüsle ama görüntü olarak çok çirkin