Beennnnnn🙈🙈🙈2.kizim sezeryan ile dogdu plesenta previa vardi çünkü sonrasinda ben adet olamadim 4 ay dort ay sonra oldum ve 3.5 ay yine olmadim bu arada kizim 9 qylik oldu saglik ocagina sordum bir yila kadar duzene girmemesi normal dediler ve bende bulantilar basladi midemi usuttum saniyorum meğerse hamile imisim ..Suan 25 haftalik olduk iki kizdan sonra bana supriz yapan bir oglus geliyor biraz yorulacagim ama hepsi beraber büyümüş olacak🤭