Esra___ canım 20li 30lu rakamlar bebekte zeka geriliğine sebep OLABİLİR sadece. Ki sen o riskli dönemi geçirmişsin. İçini rahat tut evham yapma 🙏🏻 Ben senelerdir hipotiroidi hastasıyım hamile kaldığımdan beri düzensizleşti inanılmaz. Bebek çok fazla kullanıyor bu hormonu, kendi üretmeye başladıktan sonra da bizim kan hacmimiz, kilomuz falan fazla olduğu için vücut daha fazla tsh hormonuna ihtiyaç duyuyor. Doktorunuz ayarlar en doğru dozu. Bu kadar üzmenize gerek Yok kendinizi 🙏🏻