Kızlar gebelikte mide gazı sıkıntısı yaşayan oldu mu. 14 haftalığız bulantılarım geçti ama su içtiğimde ya da yemek yediğimde midemde sürekli geğirme hissi oluşuyor geğirince de yediklerim ağzıma geliyor gibi oluyor🤦🏻♀️ Böyle bi sıkıntı yaşayan oldu mu nasıl çözüm buldunuz ya da bi öneriniz var mı?