betulebrar61 Kızlar ikili tarama testi için araştırma hastanesinden randevu aldım kadın doğuma. Oraya gidince o gün yapar mı acaba sonraki günlere atmaz dimi
Zmraemr betulebrar61 haftaniz gelmisse yapar çok da bir süresi yok 11-14.haftalarda oluyor.Bebegin ense kalınlığı ve burun kemiği ölçümü yapıyor sizden kan alınıyor
Semanur-51 betulebrar61 kadın doğum seni yönlendiriyor başka bı bölüm var p ile başlıyor oraya yani hemen yapmiyolar canım tekrar ordan randevu alman lazim
zehra33_ Bende çok merak ediyorum bunu özel hastanelerde atmiyorlar kesin ama araştırma yada devletleri bilmiyorum kaçıncı haftada yapılıyordu acaba tarama testi
betulebrar61 zehra33_ 11 14 arası dün kendim doktorum yaptirmami söyledi başka hastahanede hastaya randevu aldım ama özel değil sonuçta o gün yapar mı merak ediyorum ozaman bende 12+3 olucam
betulebrar61 Zmraemr evet onu biliyorum da umarım gittiğim gbi yapar araştırma hastahanesi de yapılıyormuş kendi doktorumun olduğu yerde yapmiyolar direk randevu aldım bakalım inşallah yapar. Normalde taraftar değildim aslında da doktorum istedigi için yapiyorm
Zmraemr betulebrar61 anladım inşallah yapar.Ben de yaptirmayacaktim Dr isteyince fikrim değişti bu hafta da benim var bakalim