İnanın bir Cafeye gitmek oturmak yada alışverişe çıkmak yada yürümek o kadar güzel oluyor ki … benimde burda fazla arkadaşım yok 2 tane arkadaşım var birisi komşum onla çıkıyoruz onla geziyoruz yürüyüşler falan yada o bana geliyor kahve muhabbet yada ben ona bir şekilde oyalanıyor insan 🤗