Busra5189 bünye meselesi diye düşünüyorum . İlk hamilelgimde 28 kg aldım. Doğumdan sonra da aksine hep yedim içtim süt olsun diye hicbirseyi kesmedim ve 4 ayda 28 kg gitti kendiliğinden. İkinci hamileliğimde 25 kg aldım yine kendisi gitti yememe icmeme hiç dikkat etmeden. Bakalım bu hamileliğimde çok kg almıyorum gidişi nasıl olacak😁