Hssakts rica ederim , ayrıca doktorunuz ne kadar kalmanızı söylerse o kadar kalınıyormuş 1 gün 2 gün sonrasına ücret talebinde bulunamıyorlarmış . Birde tüm testler tahliller dahilmiş hem bebek hem sizin için . 10 gün sonrasında da kontrol muayeneleri ücretsiz