Fatime07 şöyle ki karnımda ara ara gelen sertlik oluyordu ama ilk hamilelik bunun sancı olduğunu bilmiyordum. Nst muayene öncesi komtrol amaçlı doktorum istemişti sancı çıktığını söyleyince ben normal olması gereken bir şey olduğunu düşündüm aşırı değil dedim , dinlenerek ve serumla 3 farklı Nst çekildik üçünde de sancı çıkınca yatış verildi. Sancıyıda çocukların kafası beliriyor biri sağda biri ortada karnım çatlayacak gibi geriliyor nefesim kesiliyor o an. O şekilde anlıyorum artık