Senay1 Duru22 benim oğlum 31 haftada doğdu 2 kilo nerdeyse su şişliği falan inince 1800 düştü 37 gün yattı oda emme refleksi olmadığı icin suan ise 17 aylık
advice Duru22 merhabalar dogum yaptıgınız kilo haftasına göre az mı acaba yani normalde 29 veya en kötü 30 haftadayken 1200 kilo olunuyo. 32.haftalarda coktan 1500 kg yi geçmiş oluyo. Geriden gelme durumu var mıydı yanlıs anlamayın incitmek istemem tamamen meraktan sordum.
Duru22 advice evet haftasına göre çok düşüktü yani kilo alamıyordu bebeğe giden kan akımlarından dolayı sorun vardı o yüzden erken doğum oldu gelişim geriliği demedi doktor bu şekilde söyledi
advice Duru22 anladım evet gelişim geriliği yokmuş ama büyüyememiş kan akışının azlıgından ötürü, çok geçmiş olsun annesi
gulbengarip 28 haftalik doğdu 1200grm 50 gün kuvezde kaldı kiloyu tamamlayınca aldık kucağımıza şükürler olsun suan 14 aylık cok şükür büyüdü de abla olucak inşallah 2. De aynısı olmasın diye dua ediyorum