Hilalkybs8 Kızlar merhaba. 40. Haftadayım ama bizim cadı hala kanala inmediği için 1 kasıma sezeryan günü ayarladık doktorumla. Spinal sezeryan olanlar tecrübelerini paylaşabilir mi ? Sonda, acı, hissiyat, baskı vs. Çünkü panik yapmaya başladım 😀🥲😖
Deletedmom_7156 Hilalkybs8 her insanin hissettikleri farklıdır ondan bence kimseye sormadan bekleyin ve anı yaşayın bende spinal oldum ve benim için çok kolaydı sadece bel ağrım oluyor arada ama komşumuz için çok ama çok zordu insandan insana değişiyor işte
Yaprak- Hilalkybs8 aynen herkesin acı eşiği farklıdır inşallah güzel geçer benim çok iyi geçmişti önceside sonrasıda düşünki nstde sancı var ama ben asla hissetmedim çok şanslıydım 🤭