GoktugAlp Merhaba kiZlar arkadaşım yeni hamile ama kesenin etrafında kan 🩸 oluşmuş sizce neden doktor ilac vermiş igne artı istirahat etmesi gerekiyor aynısını yaşayan varsa bilgi verebilir mi
Pemberuya GoktugAlp bende oldu öyle canm ama kalbi durdu da enfeksiyon yüzünden durmuştu kalbi bol su içmenizi ve dinlenmenizi öneririm❤️
Nazarfirat GoktugAlp bende de oldu kese etrafında kanama iğne progestan ilacı ile geçti çok şükür bol bol dinlendim
enguzlhayalm_13 GoktugAlp evet bendede olmuştu canım ama doktor istirahat et dedi ilaç filan hiçbişeyde vermedi sordum ilaç filan vermiycekmisiniz diye gerek yok kan gelirse veririz demişti sonraki kontrollerimdede kendiliğinden kaybolmuştu şükür💕
Papatya000 GoktugAlp bendede oldu ikizlerim de ilaö iğne ile atlattık çok şüküt dikat etsin ilaçlarına ve domtorumuz dediği gibi bol ısrtahat inşallah oda atlatacak ❤️
GoktugAlp Pemberuya bu enfeksiyon belası çok kötü yA Bnm de bir santim açıklık var bekliyorum sancılar sıklaşsın doğuma gideyim
GoktugAlp enguzlhayalm_13 sevindim canım Rabbim yavrularımızı hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin bende bi Santim açıklık var bekliyorum öyle