Annesininportakali53 A_syma valla canım nasıl acıyor bebem çok hareketli doğunca pek cekecekmisim geliyor 😄
Annesininportakali53 Ozge_5516 m.kepalpasaya gidiyorum ama dogum sehir hastanesinde olacak orda da mustafa burak akselime gittim 2-3 kez çok memnundum
Evremmerve19 Annesininportakali53 haha aman sağlıklı gelsinler de bunlarada razıyız bizim yerimize de ısır sipayi 😅
Annesininportakali53 Evremmerve19 aynen Amin inşallah bakalım fazla durmaz gibi 37 de gelir gibi geliyor ama inşallah tamamlar haftasını 🤭
ZMM8888 Annesininportakali53 amin cümlemizden canım. Çok şükür herşey normal çıkmış tam zamanında gelsin minnoş. Dediğim gibi doğum sancısı olursa hem dakika aralığı kusa olur hemde öyle bi sertleşiyor ki nefesin kesiliyor gibi idrar kaçıracakmışsın gibi oluyor en sonda büyük tuvalet hissi oluyor. Bnm sancım başladığı gün hiç ağrım sızım yoktu bir gün önce şiddetli bacak kalçadan bele vuran belden kaşığa vuran ağrı oldu ertesi gün geçti doğum yaptığım gün sabahı çok hafif ağrısız uyandım akşama kasılmalarım başladı önce 30 dkkda bir sonra 20 sonrada 10 dkkda bir olunca acile gittim düzenli çok yüksek sancılar çıktı iki saat içince kasılmalar 3 dakika bire indi 5 saat sonra büyük tuvaletim var dedim baktılar açılmam ilerlemiş bebek strese girdi acil sezeryan doğuma alındım ilk gebeliğimde sezeryan doğumdu çünkü
Annesininportakali53 ZMM8888 Amin inşallah kuzum doğru diyorsun bilgilendirdigin için teşekkür ederim😊
my-stery Annesininportakali53 böyle olduğunda kanala girebilecek mi bebek arada yokluyor gibi bişey demişti benim doktorum ☺️ Bir de büyümüş artık yeri de daraldı doğum yollarını aramaya başlamıştır endişe etmeyin. Yoğun bir ağrı veya ekstra bir durum olmadığı sürece sorun olmaz Allah’ın izniyle 🤲🏻
Annesininportakali53 my-stery ay bakalım valla. Baş aşağı dogum pozisyonunda 30. Haftadan beri bugün kontrolumuz vardı herhangi bir problemimiz sancimiz vs. Çıkmadı keyfi yerindeymis
my-stery Annesininportakali53 çok şükür 🙏🏼 Sanmıyorum bir sorun olsun, ara ara doğum provası yapıyordur dediğim gibi, öyle söylemişti doktorum ☺️ Benim çatım dardı mesela bir süre zorladı ve kesildi ağrılar, doktor o da anladı kanala giremeyeceğini demişti 😂
Tubacngl Annesininportakali53 Benimkide kendini çok kasıyodu doktora sordum normal eğer 10 dk da 3 defa tüm karnında kasılma olursa haber ver dedi
Annesininportakali53 Tubacngl yok kuzum tüm karnımda yok karnım yumuşacık arada kasiklarimda oluyor bide tekmeleri çok sert canım yanıyor hatta kasılma mi diye anlamak için dokunuyorum bakıyorum kendi ittiriyor karnım sert sadece kasiklarimda toplanıyor du oda düzensiz arada
Annesininportakali53 Tubacngl dün zaten kontrolüm vardı yalancı kasılma rahim kendini hazırlıyor doğuma bu haftadan sonra böyle olması normal dedi çünkü nst de sanci yok rahim agzi uzunluğu 43 hersey çok normal
Zumraninannesi06 Annesininportakali53 bende de bir kaç gündür deli gibi kasılmalar oluyor ama her saat değil bugün misal akşam dün akşam gibi ve belime de vuruyor bu omzuma kadar. Belden aşağı sıcak suyun altına girip karnıma masaj yapıyorum öyle gevşiyorum yayganlaşıyor. İlişkilerden artık zerre haz alamıyorum çünkü yaşarken bile canım acıyor kasılmam olmamasına rağmen. Anlamış değilim ama sıcak su bana iyi geliyor. Tekmeler göğüs altımdan vurduğunda canımı yakıyor ama öldüm bittim tarzında değil. Bi sıcak suyu deneyin isterseniz karnınıza masaj ile doktorunuza danışın tabiki doğumu tetiklerse birşey diyemem sıcak su ilişki sonrası tetkleyebiliyor vebale girmek istemem. Bende 34+4 bu arada baş geliş 😌♥️
Annesininportakali53 Zumraninannesi06 kuzum benim de her dakika değil en son dün oldu bugün hiç olmadı mesela arada oluyor heralde rahim kendini doğuma hazırlıyor bide bele feln vurmuyor kasılma olunca karnım yumuşacık sadece kaşıklar biraz sertleşir geri yumusuyor… İlişki desen inan benimde canım acımaya başladı bu hafta itibariyle niye öyle bilmiyorum dokunsan canım acıyor gibi resmen 🤣 Bide benim bebişin tekmeleri o kadar sert ki yerimden hoplatiyor hareketlerini kasılma sanıyorum dokunuyorum bakıyorum dirseğini feln çıkarmış kasılma değilmiş öyle sert tekme atiyor
Zumraninannesi06 Annesininportakali53 Güçlü olacak bebisss demek ki maşaAllah, az kaldı kuzum nasipse az daha sabır 🫠🤲🏻♥️
bukett1 Annesininportakali53 35+1 olduk 2 gündür bendede toplanma ve kasılma var. Sırtımdan öyle bir ağrı giriyor ki göbek deliğimin etrafında ağrı oluşuyor. Kızımda çok hareketli her hareketi canımı acıtmaya başladı. Haftaya cumartesi kontrolüm var. 😮💨