Kan uyusmazligimiz var ve bebek plesenta aşağıda neredeyse ayda 1 kanama oluyor şuan 4. Aydayiz ve 3 kez Kan uyuşmazlığı ignesi oldum, doktor kanama varsa olman gerekli diyor ama bi sınır var mı ekstra yan etkisi var mı bilen konu hakkinda bilgisi olan var mı