Edaa2506 Kızlar bugün biraz fazla yürüdüm ve ayakta kaldım ondan mı bilmiyorum ama Bi anda kaburgalarımın arası ağrımaya başladı sıcak su koydum sizce zararı olur mu
Mucizem33 Edaa2506 bizler artık 2 canliyiz zor geliyordur bende uzun süre ayakta kalınca karnıma fazlan ağrı giriyor
UmutsuzPolyanna Edaa2506 yorulduğun için normaldir canım ama yinede sıcak su koymak yerine kendini kazak battaniye vs ile sıcaklatmanı öneririm