Burada kidste yorumları okudukça bebeğimde ne olduğunu anladım. 2 tane gaz damlasi probiyotik kullanmama rağmen çocuğumds yoğun gaz vardı. Meğer monovit yapıyormuş. Bir daha asla 🤦🏻♀️ newvit aldım. Sizde dikkat edin. Çocuğumu tanıyamadım kaç gündür ya