Merrrveee ben yaşadım ve yaşıyorum korkma 2 ay oldu hala kanamam kesılmedı gunde uc kez progestan kullanıyorum haftada bir iğne kullanıyorum 2,5 aylık olduk hala geldı doktorum iğnemi 3 günde bire cıkardı yatış verdı Allahın ıznıyle kontrolde bebek iyi ama tehlike var çok dikkat et tuvalet ve yemek harıcı kalkma bir şey olmaz. Benim arkadasımın hiç kanaması olmadığı halde bebegını kaybettı kaşbi durdu yanı Herşey Allah tan bende cok korkup kendımı korkuttum stresın bebegıne hıc faydası yok