Anne9283 Kızlar geçen hafta nst ye girdim bitene kadar kalp atışı yüksekdi 170 180 di ikinci girdiğimde düzelmişti. Bugünde girdim yine biraz yüksek çıktı ama bişey demedi doktor sizce neden böyle oluyor