Bebebebe canım bende üşütmüştüm. Feciydim hatta. Doktor bana ilaç kullanmak riskli bol bol su iç sürekli yat ve meyve ye dedi. Kapıdan çıkarken yalnız ateşin varsa o tehlikeli o zaman durumlar değişir bir uzmana görünürsün o zaman tedavi şart dedi. Aklında bulunsun onun bunun ne dediğine bakma doktoruna ulaşamıyorsan bi acile git bence