avyasemin 42779 hiç şansınız olmadı mı bu zamana kadar suni sanci verdiler bende 39 dayım bekliyorum suni sanci kararını neye göre verdiler
Miinnakkk Bende 40+2 yim çarşambaya kadar bekleyelim dediler siz neden suni sancı aldınız acaba benimde sonum suni sancı gibi🤷
42779 Miinnakkk 40+1 e kadar açılma olmadı yalancı sancı bile yoktu 40+1 de 1 cm açıklık vardı nst de sancı göründü 40+2 de sancı sıklaştı ama 8 dk da bir di 40+3 de açılma 2 cm di suni sanciyla başlattı doktorum
NS4665 Merhabalar bana cevap verebilir misiniz? ,😞 39 haftalık hamileyim 7 gün var doğuma ve bebek hala kanala girmemiş. Bunu ne demek? Bir de nasıl kanala sokabilirim?ilk hamileliğim
42779 NS4665 doktorunuz ne dedi daha süre var pozitif düşünün son ana kadar çok şey değişiyor özellikle merdiven cikma inmenin bence faydası çok
42779 Dogukoo suni sanciyla 2 buçuk saatin sonunda doğuma hazır olduğum söylendi çatala geçtim orda 15 dk fln ikindim sancı geldikçe sonra doktor geldi 2 dk da dogum gerçekleşti 😊
NS4665 Valla doktor 5 kasıma kadar gelmezse biz yapacağız bir şeyler dedi ne yapacağını bilmiyorum telastan sormadım da
42779 Dogukoo çok teşekkür ederim 😊 kesi oldu ama çok büyük değil inanın sormadım da bi haftaya geçer ağrısı düşer dikiş dedi otururken zorluk yaşıyorum sadece ama sezeryan dan iyidir diye düşünüyorum en azından işimi yapıyorum