aytan92 kizlar merhaba, 37+6 gunluk hamileyim, bugun iki kez sumuksu akintim oldu ( her gun zaten akinti oluyoda bugun biraz fazla) ama hic sancim agrim falan yok, doguma isare ola bilirmi acaba...
Elifff21 Gizemmyigit ben 10+3üm bende sürekli ıslagım normali acaba günde 2 3kez iç çamaşır değiştiriyorum
Gizemmyigit Elifff21 koku fln var mı cnm? Enfeksiyon olmasında.. valla benm hamileliğimin ilk gününden beri akıntım var ama öyle abartılcak gibi değil, kokuluda değil. Ztn her ay idrar testi yapıldı bişi olsa söylerdi dr.. sen istersen rand ya gittiğinde söyle
Elifff21 Gizemmyigit koku var var ben hiç bir ilaç da kullanmıyorum doktor b12 eksikliği için ilaç verdi damla bide bulantı için ben bi hafta kulandım 10gün kaşıntı çektim her yerimde ilaç biraktıgım gibi düzeldi ama aşırı su içerim ayıptır söylemi lavabo yolundan ayrıldığım yok
aytan92 Gizemmyigit bende de koku yok, bir bugun biraz fazla oldu tedirgin oldum, belkide cok gezdim yordum kendimi ondandir
Gizemmyigit aytan92 benm çatı muayenesinden sonra çok oldu resmen oluk oluk geldi ama renkli değildi o yüzden telaşlanmadım
Elifff21 Ebruemre007evt var vala alamıyorum korkuyorum yüzüm gözüm kabarıyor kaşınıyor 10gün çektim gören herkes eşinmi dovdü diyordu o derece geldim biraktım artık
Elifff21 aytan92 doktor gitmedim ö günden sonra iki defa gitim küçüktü daha utrasonda gözükmüyordu şimdi gitmek istiyorum madi imkan el vermiyor eşimde yurt dışında onu bekliyorum bi 10güne gelir