Beyzanur200000 Dün gittiğim muayenede bebek 2800 çıktı bugün gittiğim doktor 3200 dedi nasıl bu kadar fark çıkabiliyor hangi doktora inanacağımı şaşırdım böyle bisey yaşayan var mı
busbussss Beyzanur200000 doktorun cihazin olcumuyle ilgili o an bebegin pozisyonuyla ilgili degisiklik olabiliyor ama baya fark var iki olcum arasinda
Kubrabsyg45 Beyzanur200000 her ultrason bir çıkmıyor. Bende 4 gün önce gittim 575 çıktı dün gittim 400 çıktı
Burdem Beyzanur200000 ben de aynısını yaşıyorum devlet doktorum haftasyla uyumlu diyor ozeldeki doktorum 2 hafta ileride diyor neye inanacağımi şaşırdım neye göre böyle diyor anlamadm
Beyzanur200000 busbussss evet özel 2800 diyor sezeryana alalım diyo devlet 3200 bebek gelişimi iyi bekleyebilirsin normal doğumu diyo bende arada kaldım ne yapacağımı bilmiyorum
busbussss Beyzanur200000 sizi basindan beri takip eden doktorunuz hangisi o ne diyor? 2800 bile olsa bence gayet normal bir kilo ve zaten doktorlarin olcumleri birebir cikmayabiliyor ornegin bebek doguyor 2800 denmis ama 3000 uzeri oluyor ya da soylenenden daha az olabiliyor
busbussss Beyzanur200000 insanın kafası karışıyor cidden biri öyle diyor biri başka bir şey söylüyor sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz